مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:052023-12-31حوادث

کشف بیش از5 کیلوگرم نقره قاچاق در گمرک بازرگان


رییس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از 5 کیلوگرم نقره قاچاق به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در گمرک بازرگان، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از 5 کیلوگرم نقره قاچاق به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در گمرک بازرگان، خبر داد.

سرهنگ بابک فرشباف در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع با قاچاق کالا و برخورد با سودجویان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از قاچاق نقره و دارو مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی قرار دادند.

وی افزود: با تلاش ماموران گمنام پلیس امنیت اقتصادی استان نهایتا متهم شناسایی و وسایل همراه وی مورد بازدید قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ادامه داد: در بازدید از وسایل متهم، 5 کیلو و 800 گرم نقره و 5هزار و 200 قلم انواع دارو به صورت قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش تقریبی آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه؛ بیش از 10میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ژایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرشباف در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص 1 نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان گرامی خواست که در افزایش امنیت اجتماعی بیش از پیش با پلیس ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از5 کیلوگرم نقره قاچاق در گمرک بازرگان

کشف بیش از5 کیلوگرم نقره قاچاق در گمرک بازرگان