مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 00:152024-01-10اقتصادي

چند راهکار موثر برای صرفه جویی آب در خانه


قطعا می دانید از چه حرف می زنیم.

از وقتی که در حال مسواک زدن، کف مالی دست ها، وضو گرفتن، شست و شوی دستی لباس ها و یا جارو کشیدن حیاط و پارکینگ هستید! انصافا با بازگذاشتن شیر آب در کل زمان این کارها، - قطعا می دانید از چه حرف می زنیم.

از وقتی که در حال مسواک زدن، کف مالی دست ها، وضو گرفتن، شست و شوی دستی لباس ها و یا جارو کشیدن حیاط و پارکینگ هستید! انصافا با بازگذاشتن شیر آب در کل زمان این کارها، آب زیادی هدر می رود، اما اگر کمی متعهدانه به فکر اوضاع بحرانی آب باشید، حتما بستن شیر آب در این اوقات را جدی خواهید گرفت.

پاییز و زمستان خشکی را پشت سر می گذاریم و با اینکه درحال گذر از ماه نخست زمستان هستیم، اما هنوز بارش محسوسی نداشته ایم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ شاید با خودتان بگویید بی آبی حرف جدیدی نیست و در دوران مختلف همیشه با این معضل دست و پنجه نرم کرده ایم، اما باید بدانید که شرایط این روز ها بسیار بحرانی تر شده و اوضاع سد های کشور و ذخایر کوهستان ها نیز گویای همه چیز است؛ پس امروز بیشتر از همیشه باید هوای آب را داشته باشیم.

  البته اکثر ما راه های صرفه جویی آب را از حفظیم، اما گاهی معضل کم آبی را فراموش می کنیم، گاهی از سر تنبلی دل به راهکار ها نمی دهیم، گاهی خودمان را به بی خیالی می زنیم و یا بدتر از همه این ها به وسوسه های شیطانی اجازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند راهکار موثر برای صرفه جویی آب در خانه

چند راهکار موثر برای صرفه جویی آب در خانه