مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:352024-01-06سياسي

آزادی 153 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان همزمان با سفر رییس جمهور


رییس کل دادگستری زنجان از آزادی 153 زندانی جرائم غیر عمد در زنجان همزمان با سفر رییس جمهور به استان خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری زنجان از آزادی 153 زندانی جرائم غیر عمد در زنجان همزمان با سفر رییس جمهور به استان خبر داد.

حجت الاسلام علی فرجی برحق امروز (شنبه 16 دی ماه) در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و حجت الاسلام صالحی رییس ارتباطات نهاد ریاست جمهوری، مسئولان قضایی و زندان ها در زندان مرکزی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به معاون اجرایی رییس جمهور و هیئت دولت به استان، گفت: عمل به دستورات دین مبین اسلام و مقررات اسلامی راهنمایی است، برای زندگی سعادتمند و عدول از این دستورات مشکلاتی برای جامعه در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به آیه 282 سوره بقره در ارتباط با انجام داد و ستد و ضرورت مکتوب کردن معاملات، 19 دستور بیان شده است، افزود: عمل به این دستورات موجب سعادت جامعه و گرفتار نشدن مردم در مطالبات مالی است، چرا که بخشی از پرونده های دادگستری استان در خصوص مسائل مالی است که به دستورات خداوند عمل نکردند اختصاص دارد.

رییس کل دادگستری زنجان موضوع مهریه های سنگین را از دیگر گرفتاری های جامعه بیان کرد و گفت: مهریه های سنگین از گرفتاری ها و مشکلات جوانان امروز جامعه است که بخشی از این گرفتاری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 153 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان همزمان با سفر رییس جمهور

آزادی 153 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان همزمان با سفر رییس جمهور