مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:302024-01-02اقتصادي

تأسیسات آبرسانی 30 روستای البرز به آبفا واگذار می شود


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز از آغاز واگذاری تاسیسات آبرسانی 30 روستای این استان به شرکت آبفا خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز از آغاز واگذاری تاسیسات آبرسانی 30 روستای این استان به شرکت آبفا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشاد قدوسی روز سه شنبه 12 دی ماه در نشست بررسی اقدامات انجام شده برای واگذاری تاسیسات آبرسانی روستاهای البرز به آبفا اظهار کرد: این روند تا پایان سال جاری با هدف بهبود وضعیت کیفی آب شرب، مدیریت منابع آب و همچنین تأمین امنیت و سلامت مردم ادامه دارد.

وی تاکید کرد: پس از انحلال شرکت آب و فاضلاب روستایی کشور در سال 98، تامین آب مناطق شهری و روستایی در یک مجموعه متمرکز شد.

قدوسی افزود: اکنون آبرسانی تعداد زیادی از روستاهای استان البرز زیر نظر شوراهای اسلامی روستایی یا دهیاری ها است که بر اساس آخرین تمهیدات وزارت نیرو باید تحویل شرکت آبفای استان شود.

وی با تاکید بر اینکه دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاهای سطح استان البرز باید در این زمینه همیار و همکار در اجرای کامل این امر مهم باشند، خاطرنشان کرد: هرگونه کوتاهی در این بخش می تواند عواقب ناخوشایندی برای سلامت مردم در پی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیسات آبرسانی 30 روستای البرز به آبفا واگذار می شود

تأسیسات آبرسانی 30 روستای البرز به آبفا واگذار می شود