مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:352024-01-11اقتصادي

استاندار لرستان: نرخ بیکاری استان از ابتدای دولت سیزدهم 4 درصد کاهش یافت


استاندار لرستان از کاهش نرخ بیکاری استان به میزان 4 درصد از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در حاشیه جلسه ی شورای عالی اشتغال که به صورت وبیناری به ریاست رییس جمهور برگزار شد،  اظهار کرد: در ابتدای دولت سیزدهم نرخ بیکاری در لرستان 15/6(پانزده و شش دهم) درصد بوده است که با پیگیری های انجام شده در حال حاضر به11/6(یازده و شش دهم) درصد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود هنوز 4 درصد تا متوسط نرخ بیکاری کشور فاصله داریم که نشان می دهد تلاش ها را باید مضاعف کنیم که سرعت کاهش این نرخ را افزایش دهیم.

استاندار لرستان جذب اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه که مربوط به تسهیلات اشتغال توسط دستگاه ها است را محوری ترین موضوع مطرح شده در شورای عالی اشتغال برشمرد و گفت: ظرف سه ماهه پاییز لرستان در پرداخت این تسهیلات رتبه ی اول استان های کشور را دارد که تأثیرات آن در شروع سال آینده مشخص خواهند شد.

زیویار سوق دادن شرکت های سرمایه گذاری تحت نظارت حاکمیت از جمله شستا و ایمیدرو برای سرمایه گذاری بیش تر در استان های محروم را از دیگر موارد عنوان شده در جلسه عنوان و اظهار کرد: حضور این شرکت ها و سرمایه گذاری در استان می تواند شیب نزولی استان در پایین آوردن بیکاری را سرعت بیش تری افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لرستان: نرخ بیکاری استان از ابتدای دولت سیزدهم 4 درصد کاهش یافت

استاندار لرستان: نرخ بیکاری استان از ابتدای دولت سیزدهم 4 درصد کاهش یافت