مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:252024-01-10فرهنگي

تلاش برای افزایش مبلغ جایزه جشنواره شعر فجر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست هیأت علمی هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، - معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش می کنیم در این دوره مبلغ مادی جشنواره افزایش پیدا کند؛ همان گونه که در جایزه جلال آل احمد هم با حمایت وزیر محترم مبلغ افزایش پیدا کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست هیأت علمی هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، علیرضا قزوه، دبیر علمی این جشنواره و رضا اسماعیلی، مرتضی امیری اسفندقه، نغمه مستشارنظامی، علی محمد مؤدب، سید احمد میرزاده و زهیر توکلی در سرای کتاب برگزار شد.

احمدوند در این نشست گفت: امیدوارم هجدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر، دوره ای درخشان و نقطه عطفی برای ارتقای این جشنواره و شرایط شعر در کشور باشد.

شاید اگر بخواهیم گزیده ای از شاعران مطرح و ارزشمند کشور را در یک هیأت جمع کنیم به ترکیب اعضای هیأت علمی این دوره از جشنواره می رسیم.

بزرگان شعر ما، افراد صاحب نظر، شاعران زبده و برگزیده کشور جزو این هیأت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای افزایش مبلغ جایزه جشنواره شعر فجر

تلاش برای افزایش مبلغ جایزه جشنواره شعر فجر