مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:052024-01-06اقتصادي

فیش عمره چگونه خرید و فروش می شود؟


فیش یا کارت عمره در بازار آزاد قیمتی از 15 میلیون تومان به بالا دارد.

سازمان حج و زیارت گفته در تعیین این قیمت ها نقشی ندارد و معمولا نرخ بین فروشنده و خریدار توافقی تعیین می شود، - اما روش قانونی واگذاری کارت یا همان فیش عمره چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازار خرید و فروش کارت یا فیش عمره در هشت سال گذشته به دلیل توقف سفر عمره برای ایرانی ها، از رونق افتاده بود، اما با اعلام ازسرگیری اعزام زائران ایرانی به عمره از سال 1402، بار دیگر تبلیغات فروش یا نقل و انتقال اسناد عمره قوت گرفته، هرچند گفته شده است به دلیل قیمتی که برای سفر عمره تعیین شده (از 40 تا 44 میلیون تومان) میل به خرید این اسناد به پررونقی یک دهه پیش نیست.

با این وجود در بازار آزاد، قیمت های مختلفی که برای کارت های عمره با سپرده 800 هزار تومان و با اولویت اعزام مشاهده می شود از 15 میلیون تومان شروع می شود و حتی به 60 میلیون تومان می رسد؛ پولی که اضافه بر هزینه ثبت نام در کاروان عمره پرداخت می شود.

اما روش واگذاری و خرید قانونی فیش عمره چیست؟ سیدعباس حسینی ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ در آخرین اظهاراتی که داشت ، گفت که سازمان حج و زیارت مقدمات نقل و انتقال اسناد عمره را فراهم می کند، اما قیمت و موضوعات دیگر بین طرفین توافق می شود و چون مالکیت روی فیش وجود دارد، هر قیمتی خواستند می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیش عمره چگونه خرید و فروش می شود؟

فیش عمره چگونه خرید و فروش می شود؟