مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:252024-01-08بين الملل

سربازان اسراییلی با تفنگ و یونیفرم نظامی سر کار می روند


رسانه اقتصادی گلوبز رژیم صهیونیستی می گوید، صاحبان مشاغل به دلیل خسارتی که از جنگ غزه دیده اند، کارمندان خود را که به عنوان سرباز ذخیره فراخوانده شدند برای بازگشت به کار تحت فشار قرار داده اند.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، گلوبز نوشت در چهارمین ماه تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه صاحبان مشاغل در سرزمین های اشغالی در موقعیت حیران و گیج کننده ای قرار دارند .

 این روزنامه افزود: آنها باید در عین حمایت عاطفی از کارمندانی که به نیروهای ذخیره ارتش فراخوانده می شوند، به کار خود ادامه دهند و در عین حال قانون به آنها اجازه اخراج کارمندانی که چندین ماه از غیبت آنها به دلیل حضور در ارتش گذشته است نمی دهد گلوبز افزود، به دلیل ضربه ای که جنگ و اعزام نیروهای ذخیره به عملکرد شرکت ها و بازار کار وارد کرده  بسیاری از صاحبان مشاعل خواستار بازگشت کارمندانشان به سر کار هستند.

 رییس سابق دادگاه کار رژیم صهیونیستی و مشاور ویژه فعلی یک شرکت حقوقی، ایگال بلیتمن می گوید: یک کارفرما نمی تواند یک مرد یا زن را که به جمع نیروهای ذخیره ارتش پیوسته تحت فشار قرار دهد تا به کار خود بازگردند؛ اما واقعیت بسیار پیچیده تر شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان اسراییلی با تفنگ و یونیفرم نظامی سر کار می روند

سربازان اسراییلی با تفنگ و یونیفرم نظامی سر کار می روند