مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 20:302023-12-24سياسي

23 هزار دختر هرمزگان در جشن آغاز بندگی شرکت می کنند


مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از جشن آغاز بندگی 23 هزار دانش آموز در مدارس استان هرمزگان و شروع جشن تکلیف در برخی مدارسخبر داد و گفت : مراسم نمادین استانی آن نیز در اواخر دی ماه با افزایش 15 درصدی تعداد دانش آموزان و حضور 7000 نفری آنان در مسجد جامع بندرعباس برگزار خواهد شد.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نماز نماد و مظهر بندگی انسان برای خالق بی نیاز است و مقدمه مسیر برای عروج و نزدیکی به خدا است.

  خواندن نماز عشق و حرارتی در استان ایجاد می کند و پیر و جوان نمی شناسند اما در جوانی عمل به بندگی با شادابی و انگیزه بیشتری است چنانچه آمده است در جوانی پاک بودن شیوه پیغمبری است ورنه در پیری هر گبری می شود پرهیزگار.

   مقام معظم رهبری در توصیه به نماز در دوران نوجوانی و جوانی تاکید دارد و گاها در این جلسات سراسر نور نماز اولی ها شرکت می کنند تا اهمیت این بخش از زندگی  و رسیدن به مقام بندگی را به دانش آموزان گوشزد کنند .

   در هرمزگان مانند سایر استان های کشور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از شروع جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مدارس استان هرمزگان خبر می دهد.

    محمد قویدل می گوید: جشن آغاز بندگی 23 هزار دانش آموز در مدارس استان هرمزگان  و برگزاری جشن تکلیف در برخی مدارس آغاز شده و مراسم نمادین استانی آن نیز در اواخر دی ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 هزار دختر هرمزگان در جشن آغاز بندگی شرکت می کنند

23 هزار دختر هرمزگان در جشن آغاز بندگی شرکت می کنند