مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 06:502024-01-01اجتماعي

فعالیت 22 مرکز شبانه روزی توانبخشی در کرمانشاه


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت شبانه روزی 22 مرکز در حوزه توانبخشی با ظرفیت یک هزار و 500 نفر، گفت: 9 مرکز دیگر هم در حوزه امورات اجتماعی در سطح استان فعال است.

- بهزاد شهبازی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در تشریح فعالیت های بهزیستی به بحث حمایت از زنان،کودکان، سالمندان، معلولان، آسیب دیدگان اجتماعی و بهبود یافتگان از آسیبها اشاره کرد و گفت: سازمان بهزیستی یک سازمان پربرکت و تخصصی است.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی 22 مرکز در حوزه توانبخشی با ظرفیت یک هزار و 500 نفر، اظهار کرد: هفت مرکز(6 مرکز در کرمانشاه و یک مرکز در جوانرود) با ظرفیت 500 نفر مختص نگهداری از سالمندان است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به هفت مرکز در حوزه بیماران اعصاب و روان مزمن با ظرفیت 550 نفر، تصریح کرد: 5 مرکز از این تعداد در شهر کرمانشاه و یک مرکز هم در شهرستان های کنگاور(پایلوت شرق استان) و اسلام آبادغرب (پایلوت غرب کشور) فعال است.

وی به فعالیت هفت مرکز بیماران ذهنی شدید در شهر کرمانشاه اشاره و بیان کرد: 2 مرکز دیگر هم؛ یکی برای معلولان جسمی و حرکتی بالای 18 سال یکی هم برای کودکان زیر 14 سال که با معلولیت به دنیا آمده و خانواده قادر به نگهداری آنان نیستند، در استان فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 22 مرکز شبانه روزی توانبخشی در کرمانشاه

فعالیت 22 مرکز شبانه روزی توانبخشی در کرمانشاه