مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 20:252024-01-14پزشكي

رشد بیش از 2 برابری عمل های جراحی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر


رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: هزار و 416 بیمار در سال جاری در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تحت عمل جراحی قرار گرفته اند که نسبت به سال قبل رشد بیش از 2 برابری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، زهرا السادات جلالیان رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر با اعلام این خبر، اظهار داشت: مجموعه اتاق عمل های بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر شامل اتاق عمل در حوزه زنان و زایمان، ارولوژی، جراحی عمومی، ارتوپدی، چشم پزشکی، گوش حلق و بینی، مغز و اعصاب است.

وی افزود: 42 پزشک جراح، 45 نفر کارشناس اتاق عمل و 33 کارشناس بیهوشی به صورت شبانه روزی با آخرین اصول علمی و به روز دنیا با پوشش همه بیمه های پایه و اکثر بیمه های تکمیلی در حال ارائه خدمات درمانی به بیماران  هستند.

جلالیان با قدردانی از زحمات پزشکان جراح و پرسنل زحمتکش اتاق عمل این مرکز، به تشریح اعمال جراحی انجام شده از ابتدای سال 1402 پرداخت و افزود: از ابتدای سال تا پایان آذرماه در بخش های زنان و زایمان تعداد 2 هزار و 561، جراحی عمومی تعداد هزار و 810، ارتوپدی تعداد هزار و 731، چشم پزشکی تعداد 914، ارولوژی تعداد 796، مغز و اعصاب تعداد 729، گوش و حلق و بینی تعداد 875 عمل جراحی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیش از 2 برابری عمل های جراحی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر

رشد بیش از 2 برابری عمل های جراحی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر