مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:052024-01-13بين الملل

تحلیلگر نظامی اسراییلی: به تحقق اهداف خود در غزه حتی نزدیک نشده ایم


یک تحلیلگر نظامی اسراییلی در مقاله ای نوشت که ارتش این رژیم با گذشت نزدیک به 100 روز از جنگ، هنوز فاصله زیادی با اهداف اعلامی اولیه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عاموس هرییل تحلیلگر نظامی روزنامه هاآرتص امروز (22 دی) در مقاله ای با اذعان به ناکامی ارتش اسراییل در غزه نوشت واضح است که این رژیم همچنان با اهداف اولیه خود فاصله زیادی دارد.

به نوشته وبگاه الهدهد، در این مقاله آمده است: بعد از گذشت نزدیک به 100 روز (99 روز) از جنگ با حماس، واضح است که همچنان اسراییل با تحقق اهداف اعلامی حمله، فاصله زیادی دارد .

او نوشت: حمله مرگبار حماس در 7 اکتبر به دلیل ناکامی های فاحشی که در جامعه اطلاعاتی در مفهوم دفاعی ارتش اسراییل آشکار شد و مماشات ارتش در کمک به شهرک نشینان اطراف غزه، کشور را عمیقا تکان داد تا جایی که به طور بی سابقه ای همه یکصدا خواستار پاسخ نظامی شدید به حماس شدند .

عاموس هرییل سپس به نتایج این جنگ پرداخت و نوشت که اشغال بخش شمالی غزه و حرکت به سمت مرکز و جنوب آن خسارات زیادی به حماس وارد کرده و همزمان موجب بروز رنج و مشقت شدید برای تمامی ساکنان غزه شده است، با این حال اسراییل حتی به تحقق پیروزی نزدیک هم نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر نظامی اسراییلی: به تحقق اهداف خود در غزه حتی نزدیک نشده ایم

تحلیلگر نظامی اسراییلی: به تحقق اهداف خود در غزه حتی نزدیک نشده ایم