مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 20:002024-01-09حوادث

سراوان گیلان همچنان در آتش می سوزد


رضوی، سرپرست منابع طبیعی گیلان با تاکید بر لزوم پرهیز از روشن کردن آتش در عرصه های جنگلی گفت: گرم شدن هوا، تغییرات اقلیمی و وزش باد گرم و جنوبی در گیلان سبب شده تا با کوچک ترین جرقه، - حریق گسترده ای در جنگل ها اتفاق افتند.

سید مازیار رضوی در گفت و گو با مهر با اشاره به جزییات بیشتر آتش سوزی در جنگل های سراوان رشت اظهار کرد: حریق منطقه سراوان بسیار وسیع و در حال گسترش است.

سرپرست منابع طبیعی گیلان از اطفای حدود 6 هکتار از جنگل های سراوان رشت خبر داد و گفت: نیروهای منابع طبیعی و امدادی در منطقه حضور دارند اما به دلیل گسترش آتش نیازمند کمک بیشتری برای اطفای کامل حریق هستیم.

سرپرست منابع طبیعی گیلان با اشاره به شرایط جوی و وزش باد شدید در منطقه بیان کرد: وزش باد گرم و جنوبی عملیات اطفا را بسیار سخت کرده است.

رضوی با تاکید بر لزوم پرهیز از روشن کردن آتش در عرصه های جنگلی بیان کرد: گرم شدن هوا، تغییرات اقلیمی و وزش باد گرم و جنوبی در گیلان سبب شده تا با کوچک ترین جرقه، حریق گسترده ای در جنگل ها اتفاق افتند.

وی با تقدیر از تلاش های مردم در حفظ و صیانت از جنگل ها افزود: مردم به ویژه روستاییان با مشاهد هر گونه آتش در جنگل ها مراتب را به یگان حفاظت منابع طبیعی گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراوان گیلان همچنان در آتش می سوزد

سراوان گیلان همچنان در آتش می سوزد