مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 07:552023-12-26اقتصادي

کارت هوشمند رانندگان «حمل بار بدون بارنامه» مسدود می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: کارت هوشمند رانندگان حامل کالای بدون بارنامه مسدود شده و از از ادامه مسیر خودروهای حامل کالاهای فاقد اسناد حمل جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی صبح امروز در جلسه پیشگیری از فرار مالیاتی در حوزه حمل ونقل بار، به تشریح مواد مرتبط با قانون الزام شرکت ها و موسسات ترابری به استفاده از بارنامه پرداخت و اظهار کرد: وضعیت موجود در استان از نظر حمل بار بدون صورت وضعیت و بارنامه و یا صدور بارنامه های صوری و خلاف واقع و نامعتبر غیرقابل قبول است.

وی بر پیشگیری از تخلف در این حوزه و جرائم مرتبط تاکید کرد و افزود: دادستانی برای برخورد با هرگونه قصور در پروسه صدور و استفاده از بارنامه در استان، عزم جدی دارد.

دادستان اردبیل با تشریح تبعات گوناگون حمل غیرقانونی بار بیان کرد: عدم امکان کنترل های لازم مانند قاچاق کالا، خرابی های گسترده زیرساخت ها و کاهش ایمنی جاده ها و افزایش نقاط حادثه خیز و افزایش احتمال تصادف به دلیل عدم رعایت وزن مجاز در حمل بار از تبعات حمل غیرقانونی بار بوده و موضوع فرار مالیاتی نیز به عنوان مصداقی از تضییع حقوق عامه و عملی مجرمانه، غیرقابل قبول و مستوجب مجازات و تعقیب قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت هوشمند رانندگان «حمل بار بدون بارنامه» مسدود می شود

کارت هوشمند رانندگان «حمل بار بدون بارنامه» مسدود می شود