مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:302024-01-14بين الملل

مقام فلسطینی: اسراییل مسئول محاصره غزه است نه مصر


عضو کمیته مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مسئول محاصره اعمال شده علیه مردم فلسطین و عدم ورود تجهیزات پزشکی، مواد غذایی و سوخت به نوار غزه است.

- عضو کمیته مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مسئول محاصره اعمال شده علیه مردم فلسطین و عدم ورود تجهیزات پزشکی، مواد غذایی و سوخت به نوار غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واصل ابو یوسف، عضو کمیته مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین خاطرنشان کرد رژیم صهیونیستی طی 100 روز از تجاوزاتش علیه نوار غزه، بیش از 90 هزار کشته، مفقودی و زخمی برجای گذاشته و زیرساخت ها را در مقابل چشم جهانیان تخریب کرده است و تلاش دارد توپ را در زمین مصر بیندازد.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، واصل ابو یوسف همچنین تاکید کرد که کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مسئول تمامی فجایع انسانی است که مردم فلسطین در معرض آنها قرار دارند و از جمله این فجایع انسانی می توان به سیاست کشتار، تخریب، قحطی و گرسنگی و نسل کشی در نوار غزه، قدس و کرانه باختری اشاره کرد؛ این در حالیست که کابینه نتانیاهو سعی دارد از زیر بار مسئولیت های خود فرار کند.

وی در ادامه افزود، شکایت آفریقای جنوبی، رژیم صهیونیستی را مسئول محاصره و کشتار علیه فلسطینیان می داند و رژیم صهیونیستی تلاش دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام فلسطینی: اسراییل مسئول محاصره غزه است نه مصر

مقام فلسطینی: اسراییل مسئول محاصره غزه است نه مصر