مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 00:302024-01-09سياسي

امام جمعه اردبیل: آینده کشور در گرو تحولات علمی است


آینده ایران در گرو تحولات علمی بوده و باید به نحو احسن از مغزهای متفکر و استعدادهایی که در دانشگاه های کشور وجود دارد در موضوعات حساس علمی و صنایع سرنوشت ساز استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی در مراسم تجلیل از منتخبان جشنواره بین المللی حرکت دانشگاه محقق اردبیلی ضمن قدردانی از پیشرفت ها و موفقیت های دانشگاه محقق اردبیلی در عرصه های مختلف و با تاکید بر اینکه ایده تبدیل علم به ثروت باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: ثروت های فراوانی در حوزه علم و فناوری وجود دارد که باید روی آنها کار شود.

وی با بیان اینکه نخبگان جامعه نباید از تحولات علمی دنیا غافل شوند، افزود: جمهوری اسلامی ایران با تلاش و کوشش نخبگان کارنامه درخشان خود را در حوزه علم و فناوری تداوم خواهد بخشید.

شرافت، ارزش، قدر و قرب یک ملت در این است که از یافته های استراتژیک علمی برخوردار باشد.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه نباید در بسیاری از صنایع عرصه را خالی کنیم، ادامه داد: باید به نحو احسن از مغزهای متفکر و استعدادهایی که در دانشگاه های کشور وجود دارد در موضوعات حساس علمی و صنایع سرنوشت ساز استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: آینده کشور در گرو تحولات علمی است

امام جمعه اردبیل: آینده کشور در گرو تحولات علمی است