مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:402024-01-19اقتصادي

فعالیت 3 سالن مطالعه بخش خصوصی مجوزدار در استان قزوین


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: در حال حاضر تنها سه سالن مطالعاتی بخش خصوصی دارای مجوز در استان قزوین به فعالیت می پردازند و سایر سالن های فعال، - فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به اهمیت راه اندازی سالن های مطالعاتی دارای مجوز (پانسیون) و استقبال گسترده مردم از این اماکن، لزوم برخورداری از این فضاها، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود زیرا با توجه به افزایش مراجعه به پانسیون های بخش خصوصی و هزینه بالای آن ها، ضرورت دارد این اماکن از امکانات لازم و استاندارد بهره مند شده و مجوز فعالیت داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر فقط سه مجموعه لاله، ماراتن و زرین از پانسیون های موجود در قزوین هستند که مجوز دارند و باقی موارد بدون مجوز در حال فعالیت هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است همزمان با ورود بخش خصوصی به حوزه ارائه خدمات کتابخانه ای و افزایش مشارکت سازمان ها و افراد حقیقی در این حوزه، بنا شد سالن های مطالعه عمومی و پانسیون های مطالعاتی زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی فعالیت کنند.

محمدبیگی ادامه داد: سالن های مطالعه عمومی و پانسیون های مطالعاتی مراکزی هستند که پس از اخد مجوز فعالیت از نهاد کتابخانه های عمومی با هزینه موسس اعم از حقیقی یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3 سالن مطالعه بخش خصوصی مجوزدار در استان قزوین

فعالیت 3 سالن مطالعه بخش خصوصی مجوزدار در استان قزوین