مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 20:502024-01-06سياسي

سردار جباری: آمریکا باید از منطقه اخراج شود


فرمانده سابق سپاه حفاظت ولی امر با بیان اینکه ایران برنده سه دهه رویارویی راهبردی با آمریکاست، گفت: نیروی قدس سپاه در منطقه همچون ماه درخشان حلول کرده و ضربات مهلکی بر پیکره دشمنان وارد کرده است اما رژیم صهیونیستی در بدترین دوران خود به سر می برد و آمریکا .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار ابراهیم جباری امشب در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بنده به یاد ندارم حضرت آقا به اندازه ای که حاج قاسم را دوست داشت کسی را دوست داشته باشد، حاج قاسم نیز بلافاصله بعد از بازگشت از ماموریت اولین جایی که حضور پیدا می کرد دفتر رهبری بود و با حضرت آقا دیدار می کرد.

وی اضافه کرد: میلیون ها نفر 100 سال قبل از انقلاب به دلیل مسائل مختلف همچون لهو و لعب، وابستگی به لذت های دنیوی و نداشتن رهبری فرزانه از بین رفته و کشته شدند اما اکنون ملت حماسه آفرین ایران به معنویت و ولایت فقیه رسیده اند و شرایط برای تحول فراهم است.

فرمانده سابق سپاه حفاظت ولی امر از سابقه تشکیل داعش یاد و عنوان کرد: یک دهه پیش بود که آمریکایی ها اعلام کردند که خودشان داعش را تشکیل داده تا به اهداف شوم خود در منطقه برسند، رزمندگان ما در سپاه قدس به سوریه و عراق رفتند و با اراده قوی خود توانستند اژدهایی به اسم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جباری: آمریکا باید از منطقه اخراج شود

سردار جباری: آمریکا باید از منطقه اخراج شود