مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:552023-12-26اقتصادي

پیوند صنعت و دانشگاه، محور فعالیت شهرک های صنعتی خراسان رضوی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: پیوند صنعت و دانشگاه محور فعالیت شهرک های صنعتی خراسان رضوی است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: پیوند صنعت و دانشگاه محور فعالیت شهرک های صنعتی خراسان رضوی است.

جعفر فرشچی طوسی امروز، 5 دی ماه در نخستین رویداد فن و کار استان که با حضور کارآفرینان شهرک های صنعتی خراسان رضوی در تربت حیدریه برگزار شد، افزود: نخستین رویداد فن و کار (کاردان) استان در تربت حیدریه با حضور کارآفرینان شهرک های صنعتی خراسان رضوی با رویکرد توسعه تولید و اشتغال برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این رویداد فرصتی ویژه برای جذب دانشجویان در بازار کار و ارتباط مستقیم با بانوان کارآفرین شهرک ها و نواحی صنعتی است، بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان با همراهی دانشگاه تربت حیدریه با هدف ایجاد ارتباط مستقیم میان کارفرمایان و دانشجویان و تسهیل در فرآیند جذب و به کارگیری نیروی کار، اقدام به برگزاری این رویداد در راستای ارتباط با جامعه متخصصین جویای کار با بانوان کارآفرین شهرک های صنعتی استان نموده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در خصوص این دورهمی صاحبان کسب و کار و دانشجویان برای بررسی آخرین نیازهای شغلی و مهارتی مورد نیاز در بازار اشتغال خراسان رضوی، اضافه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند صنعت و دانشگاه، محور فعالیت شهرک های صنعتی خراسان رضوی

پیوند صنعت و دانشگاه، محور فعالیت شهرک های صنعتی خراسان رضوی