مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:402023-12-25اجتماعي

جونیورا؛ اولین پلتفرم آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان رونمایی شد


«جونیورا»؛ اولین پلتفرم آموزشی ویژه دانش آموزان 9 تا 17 سال است که به صورت بازی محور و تعاملی برنامه نویسی را از مبتدی تا پیشرفته آموزش می دهد.

- جونیورا اولین پلتفرم آموزشی تعاملی برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان است که توسط جامعه برنامه نویسان ایران با هدف شناساندن مفاهیم علوم کامپیوتر و برنامه نویسی ویژه سنین 9 تا 17 سال طراحی شده است.

جونیورا دوره آموزشی بلوک آپ استارتر را برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با برنامه نویسی به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده است.

چرا یادگیری برنامه نویسی برای آینده تحصیلی و شغلی دانش آموزان ضروری است؟ از آنجایی که نیاز جدی به متخصصین فناوری اطلاعات در آینده ای نه چندان دور احساس خواهد شد، آموزش این مهارت ها در سنین پایین تر ضروری خواهد بود.

به همین علت، جونیورا با رویکردی نوین، سعی در تربیت این نیروهای متخصص برای آینده ایران عزیزمان دارد.

جونیورا چگونه برنامه نویسی را به کودکان و نوجوانان آموزش می دهد؟ همانطور که اشاره شد مهارت های حوزه فناوری اطلاعات مانند برنامه نویسی به عنوان مهارت پایه در اکثر رشته های تحصیلی و مشاغل کاربردی خواهد بود و نیاز بازار کار به متخصصان این حوزه افزایش خواهد یافت به همین علت جونیورا با هدف آموزش تفکر رایانشی با کمک برنامه نویسی و آموزش مهارت هایی مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جونیورا؛ اولین پلتفرم آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان رونمایی شد

جونیورا؛ اولین پلتفرم آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان رونمایی شد