مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:452023-12-30فرهنگي

معرفی برندگان نهمین دو سالانه داستان کوتاه نارنج


همین دوسالانه داستان کوتاه نارنج برگزیدگان خود را معرفی کرد.

- جی پلاس ، در نهمین دوسالانه ی داستان کوتاه نارنج 1218 نویسنده با 1815 داستان کوتاه از 31 استان و 21 کشور خارجی حضور یافتند.

بر اساس اعلام دبیرخانه بیشترین داستان های رسیده از شهرهای تهران، شیراز ، مشهد و جهرم بود و بیشترین آثار خارجی نیز از نویسندگان فارسی زبان آمریکا، افغانستان، آلمان، کانادا و سوئد ارسال شده است.

محمد بادپر، دبیر نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج گفت: با داوری نهایی نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج که به وسیله ی محمد طلوعی، آذردخت بهرامی و آرش آذرپناه انجام گرفت داستان های؛ آمبولانس صورتی نوشته اسماعیل سالاری از رشت و سیرخون نوشته علی جلایی از تهران و مورچه زرد ، مورچه سرخ ، مورچه سیاه نوشته عباس سعیدی از اهواز به ترتیب اول تا سوم شدند.

او ادامه داد: هم چنین از سوی داوران نهایی این دوره داستان های سایه نخل مرده بود نوشته زهرا علی اکبری، آخرین روز خانم معنوی نوشته مطهره هدایتی از تهران و ماندنی نوشته ی آیدا پالیزگر از کرج، شایسته ی تقدیر اعلام شدند.

بادپر با اعلام این که در این دوره انجمن داستان ویرگول از لامرد نیز به عنوان انجمن برتر معرفی و لوح تقدیر دوسالانه به مرتضی شمالی دبیر این انجمن اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برندگان نهمین دو سالانه داستان کوتاه نارنج

معرفی برندگان نهمین دو سالانه داستان کوتاه نارنج