مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:352023-12-25اقتصادي

پرداخت 877 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اصفهانی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از 877 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اصفهانی پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، احمد رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات زمینه ساز اشتغال مددجویان است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به 7 هزار و 701 طرح، شرایط اشتغال مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.

  وی با بیان اینکه برای این تعداد طرح، بالغ بر 877 میلیارد و 659 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان ارائه شده است، ادامه داد: در این مدت ادارات کمیته امداد منطقه دو اصفهان، شهرستان های فلاورجان و کاشان، بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغال به مددجویان را داشته اند.

  رضایی با اشاره به همکاری مطلوب بانک های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان افزود: بانک ها در ایجاد اشتغال برای مددجویان نقش موثری دارند و نباید از این ظرفیت غفلت کرد، چرا که همراهی و همکاری بانک ها موجب افزایش اشتغال و تسریع در امر توانمندسازی جامعه هدف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 877 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اصفهانی

پرداخت 877 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اصفهانی