مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:102023-12-27پزشكي

پای نان کامل به نانوایی های شهرکرد باز شد


استفاده از نان کامل مزایای بسیاری از جمله تضمین سلامتی، تامین مواد مغذی و تامین فیبر برای بدن را به همراه داشته و استفاده نکردن از این نان ها و استفاده از نان سفید مضرات و بروز برخی بیماری ها را به همراه دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استفاده از نان کامل مزایای بسیاری از جمله تضمین سلامتی، تامین مواد مغذی و تامین فیبر برای بدن را به همراه داشته و استفاده نکردن از این نان ها و استفاده از نان سفید مضرات و بروز برخی بیماری ها را به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سبک تغذیه مردم و جایگاه مهمی که نان در سبد تغذیه ایرانیان داشته و دارد از یک سو و ضرورت بهبود رژیم غذایی مردم برای کاهش آمار بیماری های غیرواگیر که عموماً ناشی از نوع تغذیه و سبک زندگی افراد است، مسئولان را بر آن داشت تا با افزایش کیفیت نان مصرفی مردم، به نوعی کیفیت سلامت آنان را افزایش داده و در درازمدت به کاهش آمار برخی بیماری ها کمک کنند و در نهایت، این تصمیم به راه اندازی نهضت نان کامل منجر شد.

جوانه گندم مملو از سلولز، پروتیین و املاح و اسیدهای آمینه است و آرد کامل دارای ویتامین های گروه ب و آنتی اکسیدان ها و ضد سرطان است، حرکت به سمت آرد کامل یک حرکت مهم در راستای سلامت مردم به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای نان کامل به نانوایی های شهرکرد باز شد

پای نان کامل به نانوایی های شهرکرد باز شد