مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 18:052024-01-17اقتصادي

امضای 11 قرارداد تولید بار اول به ارزش 850 میلیارد تومان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد گلستان باغ در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بزرگ ترین شرکت تولیدی نفت و گاز کشور، - رییس پژوهش و فناوری مناطق نفت خیز جنوب گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون حدود 11 قرارداد تولید بار اول به ارزش 850 میلیارد تومان با مجوز رسمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد گلستان باغ در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بزرگ ترین شرکت تولیدی نفت و گاز کشور، حدود 85 درصد نفت و گاز و 95 درصد خوراک پالایشگاه های کشور را تولید می کند و جزو بزرگ ترین شرکت های تابع وزارت نفت به شمار می رود.

وی بیان کرد: این شرکت از نظر اهمیت تولید و کار با شرکت های دانش بنیان، برای نگهداشت و افزایش این امر خطیر، فعالیت های مهمی را از ابتدای دولت سیزدهم آغاز کرده است، به گونه ای که شاهد رشد قابل توجهی در بحث قرارداد های پژوهشی و قرارداد های دانش بنیان در مناطق نفت خیز جنوب هستیم.

رییس پژوهش و فناوری مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان بسته های فناورانه و پروپوزال های در انتظار مجوز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 11 قرارداد تولید بار اول به ارزش 850 میلیارد تومان

امضای 11 قرارداد تولید بار اول به ارزش 850 میلیارد تومان