مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:102023-12-23سياسي

اختصاص قاضی ویژه انتخاباتی در دادسرا و دادگستری بابل


دادستان و معاون دادستان بابل در جمع خبرنگاران به تشریح تخلفات و جرایم انتخاباتی پرداختند و از اختصاص قاضی ویژه انتخاباتی در دادسرا و دادگستری بابل خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان شهرستان بابل امروز شنبه دوم دی ماه امسال در نشست با اصحاب رسانه در دادسرای بابل اظهار کرد: امروز رسانه به عنوان یک ابزار تبلیغی امیدوار کننده نظام و جنگ امروز، یک جنگ رسانه ای در دنیا است.

وی افزود: در هیات نظارت عهد بستیم خبری از هیات نظارت بدون بررسی، جایی درج نشود، درحالی که به یکی از مدیران کانال  چندی قبل به دلیل خبر کذب انتخاباتی تذکر داده شد.

دادستان بابل با تاکید بر اینکه علاج واقعه باید قبل از وقوع باشد، در قرآن هم پیشگیری ها را مطرح می کند، خاطرنشان کرد: دشمن امروز بسیج شد که مشارکت در انتخابات را کاهش دهد.

ملاکریمی بیان کرد: دشمن به دنبال یاس و نا امیدی مردم است و در این زمینه اصحاب رسانه باید روحیه امید را در دل مردم تقویت کنند.

وی یاداور شد: شما خبرنگاران هر قلمی که در مورد انتخابات می زنید آن نماد شما تشویق و ترغیب مردم در حضور حداکثری انتخابات باشد.

* اختصاص قاضی ویژه انتخاباتی در دادسرا و دادگستری بابل  صابر ذوالفقاری معاون دادستان شهرستان بابل نیز در ادامه این نشست، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص قاضی ویژه انتخاباتی در دادسرا و دادگستری بابل

اختصاص قاضی ویژه انتخاباتی در دادسرا و دادگستری بابل