مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:252024-01-08سياسي

نخبگان پشتوانه قدرت و توان علمی کشور هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر اثربخشی نخبگان در کشور و توجه ویژه در بهره گیری از ظرفیت آنها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، مرتضی ولی پوری در بیست و یکمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و یازدهمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه که دوشنبه 18 دی 1402 برگزار شد، ضمن تبریک و ادای احترام به پیشکسوتان علمی کشور و به ویژه استان البرز، گفت: پشتوانه قدرت هر کشور توان علمی و فعالیت نخبگان و فرهیختگان آن است.

وی با تاکید براینکه اهمیت رشته فیزیک و تاثیر آن بر صنعت، اقتصاد، محیط زیست و … بر هیچ کس پوشیده نیست، ادامه داد: با رویکرد و نگرش های جدید است که می توان در دنیا حرفی برای گفتن داشت.

ولی پوری با اشاره به اینکه دستیابی به پیشرفت روز دنیا ضروری است، افزود: آموزش و پرورش موظف است از رویکردهای نوین و ظرفیت مربیان متخصص در تربیت و ارائه آموزش های لازم به منظور پیشرفت علمی کشور و ارتقای سطح علمی دانش آموزان استان استفاده کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز همچنین ضمن اشاره به نقش انجمن های های علمی و گروه های آموزشی گفت هر چه آموزش معلمان ما حرفه ای باشد و به خصوص معلمان فیزیک به همان میزان کیفیت سرمایه های ما که همانا دانش آموزان و دانش جویان هستند بالاتر می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان پشتوانه قدرت و توان علمی کشور هستند

نخبگان پشتوانه قدرت و توان علمی کشور هستند