مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 23:352024-01-07سياسي

تشکیل قرارگاه «جهاد امید» در فارس


استاندار فارس از ایجاد طرحی با عنوان «جهاد امید» در قالب قرارگاه با هدف رفع مشکلات خرد و محله‎محور در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس از ایجاد طرحی با عنوان جهاد امید در قالب قرارگاه با هدف رفع مشکلات خرد و محله‎محور در این استان خبر داد.

محمدهادی ایمانیه امروز، 17 دی ماه در پایان جلسه مشترک با شهرداران شهرهای شیراز و شهر جدید صدرا، مدیران کل تعدادی از دستگاه های اجرایی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار شیراز و سایر مسئولان ذیربط با بیان اینکه مدتی است تلاش می کنیم تا مشکلات خرد در شهرهای شیراز و شهر جدید صدرا احصا و مرتفع شود، از ایجاد طرحی با نام جهاد امید در قالب یک قرارگاه خبر داد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این اقدام در سایر شهرستان های فارس هم اجرا شود، افزود: ممکن است از برخی از مشکلات به عنوان مشکلات خرد نام بریم اما برای ساکنین این محلات، تک تک این موضوعات دارای اهمیت است لذا با ایجاد طرح جهاد امید در قالب یک قرارگاه امیدواریم بتوانیم گام موثر دیگری در دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن، برداریم.

استاندار فارس با بیان اینکه شهرداران شهرهای شیراز و شهر جدید صدرا و 11 دستگاه اجرایی و خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق، شرکت گاز، شرکت مخابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه «جهاد امید» در فارس

تشکیل قرارگاه «جهاد امید» در فارس