مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 18:302024-01-04سياسي

دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان اردبیل آغاز شد


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به آغاز دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان، از ثبت نام 800 بانوی تأثیرگذار در گام اول این کنگره خبر داد و بر تحقق حقوق واقعی بانوان برای حل چالش های موجود در این حوزه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، افسانه جهانی ظهر امروز در آیین افتتاحیه کنگره بزرگ داشت بانوان تأثیرگذار استان با اشاره به افتخار الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) و یادآوری سالگرد شهادت سردار سلیمانی به عنوان پرورش یافته مکتب اهل بیت و حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: هدف بانوان اسلامی الگوگیری از حضرت فاطمه(س) و تربیت نسل ولایی و سالم است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بانوان شاخص و تأثیرگذار استان اردبیل، افزود: این کنگره در گام اول با استقبال کم نظیر بانوان مواجه شده و تاکنون 800 نفر از بانوان شاخص استان اردبیل در آن ثبت نام کرده اند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه با همکاری این بانوان برنامه هایی در سطح استان اجرا و از ظرفیت آنان برای اعتلای بانوان استفاده می شود، ادامه داد: در حال حاضر 8 کارگروه علمی و 5 تیم اجرایی در قالب کنگره فعال شده که با شناسایی بانوان تأثیرگذار در راستای توانمندسازی بانوان اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان اردبیل آغاز شد

دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان اردبیل آغاز شد