مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:002024-01-15سياسي

فرماندار نظرآباد: مردم باید از اقدامات دولت مطلع شوند


جهت رفع دغدغه مردم برای آینده باید نسبت به تحقق اهداف دولت و صندوق اهتمام ببخشیم و مردم را در این مسیر آگاه سازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نظرآباد، حسین بغدادی، فرماندار شهرستان نظرآباد، عصر امروز طی نشستی با فواد محمدی، سرپرست صندوق استان البرز که در اتاق جلسات حوزه فرماندار برگزار شد، با اشاره به الزام آگاهی بخشی خدمات دولت به مردم، گفت: خدمات دولت متعلق به مردم می باشد و مردم باید نسبت به خدماتی که دولت ارائه می دهد آگاهی کامل داشته باشند.

بغدادی تاکید کرد: جامعه هدف باید نسبت به نقش دولت در پرداخت 70 درصد حق بیمه و سایر خدمات و مزایا در این صندوق هوشیار شوند و از این خدمات بهره ببرند .

  فرماندر شهرستان نظرآباد تصریح کرد: با توجه به اختیاری بودن عضویت در صندوق، لازمه ارائه خدمات به مردم ارتباط مستمر با دستگاه های اجرایی مرتبط، شرکت در جلسات و گردهمایی های مرتبط، برپایی میز خدمت در مناطق جامعه هدف و همچنین استفاده از تمام ظرفیت ها و فرصت های اطلاع رسانی است.

سرپرست صندوق استان نیز با اشاره به اصل 29 قانون اساسی، گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بر مبنای اصل 29 قانون اساسی که بهره مندی از بیمه اجتماعی را حق همگانی تمامی آحاد جامعه می داند و براساس مصوبه هیأت وزیران تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نظرآباد: مردم باید از اقدامات دولت مطلع شوند

فرماندار نظرآباد: مردم باید از اقدامات دولت مطلع شوند