مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:502023-12-29بين الملل

نتانیاهو: اسراییل در حال مذاکره برای آزادی اسیران در غزه است


بنیامین نتانیاهو با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن همه اسیران تلاش می کند، افزود که قطر و مصر دو پیشنهاد جداگانه برای پیشبرد این موضوع ارائه کرده اند.

- بنیامین نتانیاهو با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن همه اسیران تلاش می کند، افزود که قطر و مصر دو پیشنهاد جداگانه برای پیشبرد این موضوع ارائه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با خانواده اسیران در تل آویو گفت: در همین لحظه در حال برقراری تماس هستیم.

من نمی توانم جزییات وضعیت را فاش کنم.

ما برای بازگرداندن همه گروگان ها کار می کنیم.

این هدف ماست.

این نشست که با حضور سرتیپ گال هیرش، هماهنگ کننده امور گروگان ها و مفقودین و تزاحی هانگبی، مدیر شورای امنیت داخلی برگزار شد، قبل از جلسه کابینه جنگ اسراییل بود که به بحث درباره پیشنهاد جدید قطر اختصاص داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال 12 اسراییل، پیشنهاد جدید قطر که بر توافقی جزیی تمرکز دارد شامل آزادی 40 گروگان در ازای آزادی سخاوتمندانه اسرای فلسطینی از سوی اسراییل و آتش بس دو هفته ای است.

مصر روز پنجشنبه اعلام کرد که یک پیشنهاد برای پایان دادن به جنگ ارائه کرده است که شامل سه مرحله است که با آتش بس پایان می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: اسراییل در حال مذاکره برای آزادی اسیران در غزه است

نتانیاهو: اسراییل در حال مذاکره برای آزادی اسیران در غزه است