مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:152024-01-05بين الملل

دی سانتیس: ضعف بایدن عامل مشکلاتی است که امروز در جهان شاهدیم


فرماندار ایالت فلوریدا و نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با گفتن این که دولت بایدن در زمینه جنگ اوکراین بلاتکلیف است، به انتقاد از سیاست خارجی آن پرداخت.

- فرماندار ایالت فلوریدا و نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با گفتن این که دولت بایدن در زمینه جنگ اوکراین بلاتکلیف است، به انتقاد از سیاست خارجی آن پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ران دی سانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا از حزب جمهوری خواه با انتقاد از جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا گفت که او قادر نیست به مردم آمریکا بگوید فرجام حمایت از کی یف در جنگ اوکراین چه خواهد بود.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که دی سانتیس گفت: بایدن نمی تواند به ما بگوید فرجام این کار چیست.

او در این باره شفاف سازی نخواهد کرد.

او گفت آمریکا باید روی دفاع از مرزهای جنوبی خود در قبال فشار مهاجرت و چین متمرکز باشد اما واشنگتن این تهدیدهای امنیتی را نادیده می گیرد و مقدار هولناکی پول به اوکراین می دهد، از جمله حقوق کارکنان دولتی .

دی سانتیس این اقدامات دولت بایدن را زیر سوال برده و گفت: چطور چنین چیزی به نفع مردم آمریکا می تواند باشد؟ این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنین گفت که آمریکا باید به جنگ اوکراین پایان دهد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دی سانتیس: ضعف بایدن عامل مشکلاتی است که امروز در جهان شاهدیم

دی سانتیس: ضعف بایدن عامل مشکلاتی است که امروز در جهان شاهدیم