مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:252024-01-09بين الملل

فرمانده سابق آمریکایی: شکست غرب در اوکراین یعنی جسورشدن ایران و چین


فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در اروپا خاطرنشان کرد، شکست ایالات متحده و متحدانش در حمایت از اوکراین پیامدهای جهانی دارد، چراکه موجب تشویق ایران، - فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در اروپا خاطرنشان کرد، شکست ایالات متحده و متحدانش در حمایت از اوکراین پیامدهای جهانی دارد، چراکه موجب تشویق ایران، کره شمالی و چین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژنرال بن هاجز فرمانده سابق ارتش ایالات متحده در اروپا در گفت وگو با شبکه Valisilm با تاکید بر اینکه شکست ایالات متحده و متحدانش در حمایت از اوکراین موجب تقویت ایران، کره شمالی و چین خواهد شد ادعای اثبات نشده غرب و آمریکا را مبنی بر اینکه روسیه از پهپادهای ساخت ایران علیه اوکراین استفاده می کند، تکرار کرد.

وی در ادامه گفت که برخی موشک ها و پهپادهای مورد استفاده روسیه از شبه جزیره کریمه و برخی از آنها از خاک اوکراین که تحت کنترل روسیه قرار دارد، شلیک می شود اما بخش اعظم حملات از بمب افکن های روسی که از فراز دریای خزر پرتاب می شوند، انجام می گیرد.

این ژنرال آمریکایی افزود: بنابراین ما نمی توانیم تنها بنشینیم و شاهد تلفات باشیم.

من فکر می کنم که مثلا رومانی و لهستان و سایر کشورهای اروپای شرقی ناتو باید توانایی حمله را برای مقابله با این موشک ها از داخل حریم هوایی خود در نظر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سابق آمریکایی: شکست غرب در اوکراین یعنی جسورشدن ایران و چین

فرمانده سابق آمریکایی: شکست غرب در اوکراین یعنی جسورشدن ایران و چین