مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:352024-01-10سياسي

14 کیلومتر اصلاح و تعویض شبکه سیم در حاجی آباد


نشست هماهنگی با پیمانکاران مدیریت برق شهرستان حاجی آباد هرمزگان جهت انجام مانور جهادی سیم به کابل برق برگزار شد، در این مانور دو روزه 12 تا 14 هزار متر شبکه سیم به کابل های خودنگهدار تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  امروز نشست هماهنگی با پیمانکاران مدیریت برق شهرستان حاجی آباد هرمزگان جهت انجام مانور جهادی سیم به کابل برق برگزار شد، در این مانور دو روزه 12 تا 14 هزار متر شبکه سیم به کابل های خودنگهدار تبدیل می شود.

   این نشست باحضور پیمانکاران ناحیه و کارشناسان بهره برداری ،مهندسی و ایمنی به ریاست مهندس محسن عطایی زاده بندری مدیر برق ناحیه حاجی آباد تشکیل گردید.

عطایی زاده مدیر برق شهرستان حاجی آباد با بیان برخی جزییات مانور اظهار داشت :این مانور با توجه به سیاست های کلی شرکت و در راستای بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه و با هماهنگی انجام شده با معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ و مجری طرح  کاهش تلفات برق برگزار می شود.

  وی افزود :مقرر گردید مانور سیم به کابل در شهر حاجی آباد به میزان 12 تا 14 کیلومتر با 8 گروه عملیاتی از پیمانکاران و همکاران تعمیرات در دو روز انجام پذیرد.

 مدیر برق شهرستان حاجی آباد در ادامه با بیان جزییاتی از آخرین جلسه هماهنگی با گروه های اجرا گفت :این مانور روز یکشنبه 24 دی ماه با حضور 8 گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 کیلومتر اصلاح و تعویض شبکه سیم در حاجی آباد

14 کیلومتر اصلاح و تعویض شبکه سیم در حاجی آباد