مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:102023-12-30حوادث

چراغ بیش از 600 خودروی هنجارشکن خاموش شد


در راستای مقابله با خودروهای هنجارشکن به خصوص خودروهای دارای نورهای زننده و آزاردهنده، مأموران پلیس راه این استان بیش از 600 خودرو با این تخلفات را متوقف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، موسی بزرگی، رییس پلیس راه استان سمنان گفت: حسب دستور سردار فرمانده انتظامی استان مبنی بر مقابله با خودروهای هنجارشکن به خصوص خودروهای دارای نورهای زننده و آزاردهنده مأموران پلیس راه استان بیش از 600 خودرو با این تخلفات را متوقف و اعمال قانون و توقیف کردند.

وی افزود: چراغ و لامپ های زنون بدون فیلتر محافظ و عدسی متمرکز کننده و نصب آن بر روی خودرو، نور به شدت قوی و آزاردهنده ای تولید می کنند و این نوع چراغ ها باعث نابینایی و آسیب چشم رانندگان مقابل خواهد شد و در شب باعث ایجاد تصادف می شوند.

رییس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: مأموران پلیس راه استان سمنان در صورت مشاهده خودروهای دارای لامپ زنون، ضمن اعمال قانون بر اساس جدول جرائم، مدارک رانندگان را اخذ و آنان را ملزم می نمایند، لامپ های غیرمجاز را تعویض کنند.

بزرگی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون تنها در محور مواصلاتی تهران، سمنان، مشهد با بیش از 600 راننده خودروی دارای لامپ زنون غیرمجاز برخورد قانونی شده و در صورت مشاهده یا تکرار این گونه موارد، برخوردها تشدید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ بیش از 600 خودروی هنجارشکن خاموش شد

چراغ بیش از 600 خودروی هنجارشکن خاموش شد