مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:412023-12-30سياسي

حکم قصاص برای قاتل وکیل شاهرودی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان از صدور حکم اجرای قصاص نفس به صورت علنی و حبس های طولانی مدت برای مباشر و معاونان در قتل محمودرضا جعفرآقایی، وکیل شاهرودی در شعبه 2 کیفری یک استان سمنان مستقر در آن شهرستان خبر داد.

وی گفت: عزم و اراده دستگاه قضایی استان سمنان در مبارزه جدی و بدون اغماض با جرائم، محکم، استوار و بدون تأثیرپذیری و در چارچوب موازین با رفتاری توأم با قاطعیت است.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: در پرونده قتل وکیل شاهرودی به مسؤولان قضایی شهرستان دستور داده شد تا با دقت نظر و توجه به تمام ابعاد حادثه و البته سرعت مناسب، مرتکبان شناسایی، دستگیر و برخورد قانونی و بدون مماشات را اعمال کنند.

عبداللهی با اشاره به مجازات مباشر و معاونان در قتل وکیل شاهرودی افزود: مجازات اشد برای مجرمان این پرونده ازجمله قصاص نفس و اجرای حکم به صورت علنی برای مباشر و حبس های طولانی مدت و پرداخت جزای نقدی در حق دولت برای 6 نفر معاون در این قتل در نظر گرفته شده است.

وی در تشریح اتهامات معاونان قتل گفت: معاونت در قتل از طریق تسهیل، ترغیب، تشویق، تطمیع و تهیه وسایل ارتکاب جرم، نگهداری غیرمجاز اسلحه شکاری و گلوله ها، خلاصی دادن مجرم از محاکمه ازجمله اتهامات معاونان بوده که به لحاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم قصاص برای قاتل وکیل شاهرودی

حکم قصاص برای قاتل وکیل شاهرودی