مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:552023-12-27سياسي

40 درصد ظرفیت گردشگری کشور در فارس قرار دارد


دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس با بیان اینکه 40 درصد ظرفیت گردشگری کشور در استان فارس قرار دارد، از برنامه ریزی برای حضور میهمانان خارجی در نمایشگاه مذکور خبر داد.

- ایسنا/فارس دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس با بیان اینکه 40 درصد ظرفیت گردشگری کشور در استان فارس قرار دارد، از برنامه ریزی برای حضور میهمانان خارجی در نمایشگاه مذکور خبر داد.

در نشستی با حضور معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس، مجری و دبیر نمایشگاه های بین المللی گردشگری پارس و ملی صنایع دستی و نماینده وزارت خارجه در استان فارس برنامه ریزی ها برای حضور میهمانان خارجی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی امروز، 6 دی در این نشست گفت: رویکرد نمایشگاه ورود به بازارهای نوظهور گردشگری است و بسترسازی های لازم برای دیپلماسی عمومی در این بخش شکل گرفته است.

خسرو مقدسی اظهار کرد: حضور میهمانان بین الملل را در قالب سخنرانی و ارائه مطالب، رزرو غرفه و بازدید از ظرفیت های گردشگری فارس خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه 40 درصد ظرفیت گردشگری کشور در فارس قرار دارد، افزود: برای ارتقا سطح گردشگری استان از میهمانانی از جمله کارشناس ارشد سازمان جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد ظرفیت گردشگری کشور در فارس قرار دارد

40 درصد ظرفیت گردشگری کشور در فارس قرار دارد