مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 20:402024-01-08اقتصادي

سهم مصارف خانگی گاز در گلستان 8 درصد افزایش یافت


علی طالبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: میزان کل مصرف گاز برای مشترکان خانگی، اداری، تجاری و صنعتی در گلستان طی آذرماه سال جاری به 373 میلیون متر مکعب رسید که این رقم در سال گذشته 409 میلیون متر مکعب بود و این امر، - علی طالبی گفت: سهم گاز مصرفی مشترکان خانگی استان گلستان از مجموع مصرف گاز در آذر ماه سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش داشته و به رقم 327 میلیون مترمکعب رسیده است.

علی طالبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: میزان کل مصرف گاز برای مشترکان خانگی، اداری، تجاری و صنعتی در گلستان طی آذرماه سال جاری به 373 میلیون متر مکعب رسید که این رقم در سال گذشته 409 میلیون متر مکعب بود و این امر، بیانگر کاهش 9 درصدی کل مصرف گاز در گلستان است.

وی ادامه داد: در حوزه مصارف خانگی سهم مشترکان این بخش نسبت به کل مصرف استان طی آذر ماه امسال به 88 درصد رسیده که حدود 8 درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: در آذر ماه سال جاری مصرف بخش خانگی گاز در استان گلستان به 327 میلیون مترمکعب رسیده است.

طالبی با اشاره به اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارات و مراکز عمومی گفت: این طرح با هدف صرفه جویی در مصرف، مدیریت انرژی و کنترل میزان مصرف گاز در ادارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم مصارف خانگی گاز در گلستان 8 درصد افزایش یافت

سهم مصارف خانگی گاز در گلستان 8 درصد افزایش یافت