مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:102024-01-19بين الملل

ادامه قطعی اینترنت در غزه برای هشتمین روز


قطعی خدمات ارتباطی و اینترنت در نوار غزه امروز وارد هشتیمن روز متوالی خود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از الجزیره، قطعی خدمات ارتباطی و اینترنت در نوار غزه امروز وارد هشتیمن روز متوالی خود شد.

خبرنگار العالم نیز با اشاره به قطع مستمر اینترنت در غزه برای هشتمین روز متوالی از سوی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که به رغم تداوم حملات و جنایتگری این رژیم، مقاومت زمام امور را در غزه در دست دارد.

خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد: صبح امروز جنگنده های صهیونیستی یک آپارتمان مسکونی در نزدیکی مجتمع پزشکی الشفاء در غرب غزه را هدف قرار دادند که منجر به شهادت شماری فلسطینی از جمله تعدادی کودک شد.

بنابر این گزارش، جنگنده های رژیم صهیونیستی رفح را نیز با اشغالگران صهیونیست به کشته شدن یک گروهبان و زخمی شدن تعدادی دیگر از نظامیان این رژیم منجر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار العالم، نیروهای مقاومت در پاسخ به حملات اشغالگران، شهرک های اطراف غزه را هدف قرار دادند تا ثابت کنند که توانمندی جنگی خود را حفظ کرده و زمام امور را در کنترل دارند.

بنابر این گزارش، اینترنت غزه نیز برای هشتمین روز متوالی قطع شده و هیچ ارتباطی در این منطقه بین شهروندان و اورژانس وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه قطعی اینترنت در غزه برای هشتمین روز

ادامه قطعی اینترنت در غزه برای هشتمین روز