مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 19:552023-12-27سياسي

برگزاری سومین دوره آموزشی کنشگری فرهنگی رسانه ای در دانشگاه شیراز


سومین دوره آموزشی «کنشگری فرهنگی رسانه ای»، ویژه کارشناسان فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری مناطق 6، 7 و10 کشور به میزبانی دانشگاه شیراز ترتیب یافت.

- ایسنا/فارس سومین دوره آموزشی کنشگری فرهنگی رسانه ای ، ویژه کارشناسان فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری مناطق 6، 7 و10 کشور به میزبانی دانشگاه شیراز ترتیب یافت.

مدیر روابط عمومی و معاون فرهنگی دانشگاه شیراز امروز، 6 دی ماه در آیین گشایش این دوره، به تبیین تفاوت دو عبارت فعال فرهنگی و کنشگری فرهنگی پرداخت و گفت: براساس تعاریف مختلف، فعال فرهنگی فردی است که به یاری شایستگی، شناخت، تسلط و توانمندی در به کاربردن ابزارهای حوزه ی فرهنگی می تواند زمینه ی کارایی و نفوذ مظاهر فرهنگی را در جامعه تقویت کند و این بدان معنی است که فعال فرهنگی، به طوری طبیعی در ساخت مضامینی که به شکل گیری دستاوردهای فرهنگی منجر می شوند نقشی ندارد.

حامد تقوایی ادامه داد: پیش از این، نیازمند اندیشه پردازی و مضمون سازی و جهت بخشی به نتایج رویدادهای فرهنگی است که این وظیفه ی بنیادین، پیچیده و غیرعام، بر عهده ی کنشگران فرهنگی است.

اما متأسفانه به دلیل ناآگاهی افراد، گاهی این دو واژه به جای یکدیگر به کار می رود یا به یک معنی تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین دوره آموزشی کنشگری فرهنگی رسانه ای در دانشگاه شیراز

برگزاری سومین دوره آموزشی کنشگری فرهنگی رسانه ای در دانشگاه شیراز