مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:402023-12-30بين الملل

هاآرتص: سرنوشت اسراییل در دستان سید حسن نصرالله است


در بحبوحه تشدید تنش در مرز با لبنان و افزایش احتمال جنگ همه جانبه میان حزب الله و رژیم صهیونیستی، رسانه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد، هم سرنوشت کابینه «بنیامین نتانیاهو» و هم رژیم اشغالگر به اقدامات حزب الله لبنان و رهبر آن یعنی سید حسن نصرالله گره خورده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: در واکنش به بیش از هفت دهه اشغالگری و نسل کُشی تدریجی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه 15 مهرماه برابر با هفتم اکتبر 2023، عملیات غافلگیرکننده ای را با نام طوفان الاقصی علیه رژیم اشغالگر قدس انجام دادند و ضربه ای قابل توجه به این رژیم زدند.

این رژیم که ناتوان از جلوگیری از این عملیات بود برای تلافی شکست خود تمام گذرگاه های نوار غزه را بست و شروع به بمباران این منطقه کرد تا انتقامش را از کودکان و زنان غزه بگیرد.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملاً چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اما حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی عراق از همان فردای عملیات در حمایت از مردم غزه وارد میدان شدند و رژیم آپارتاید اسراییل و حامی اصلی آن، یعنی آمریکا، را زیر فشار بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: سرنوشت اسراییل در دستان سید حسن نصرالله است

هاآرتص: سرنوشت اسراییل در دستان سید حسن نصرالله است