مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:052023-12-25بين الملل

پشت پرده مخالفت سنوار با پیشنهاد جدید تبادل اسرا/ دست برتر مقاومت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «عبدالباری عطوان» سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم و تحلیلگر ارشد منطقه ای در مقاله جدید خود نوشت که تلاش های رژیم صهیونیستی برای ازسرگیری مذاکرات درباره تبادل اسرا در رسانه های این رژیم به شکل قابل توجهی .

- عبدالباری عطوان پیشنهادات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی از طریق میانجی های عربی را توطئه ای مسموم خواند و تاکید کرد مقاومت تصمیم گیرنده اول و آخر در فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم و تحلیلگر ارشد منطقه ای در مقاله جدید خود نوشت که تلاش های رژیم صهیونیستی برای ازسرگیری مذاکرات درباره تبادل اسرا در رسانه های این رژیم به شکل قابل توجهی افزایش یافته و مقامات صهیونیست به هر روشی برای قانع کردن مقاومت جهت بازگشت به مذاکرات غیرمستقیم تلاش می کنند.

صهیونیست ها در یک هفته گذشته پیشنهادات متعددی از طریق میانجی های قطری و مصری برای تبادل اسرا با مقاومت فلسطین مطرح کرده اند که مقاومت همه آن ها را رد و تاکید کرده قبل از توقف کامل تجاوزات رژیم اشغالگر علیه غزه و برقراری آتش بس دائمی هیچ مذاکره ای انجام نخواهد شد و مقاومت به شروط خود پایبند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده مخالفت سنوار با پیشنهاد جدید تبادل اسرا/ دست برتر مقاومت

پشت پرده مخالفت سنوار با پیشنهاد جدید تبادل اسرا/ دست برتر مقاومت