مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:152024-01-08سياسي

واکنش رییس جمعیت هلال احمر به مانور 10 هزار نفری امداد و نجات تبریز


رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: نجات و امدادرسانی دو هدف جمیت هلال احمر بوده و برای آن باید ایمان و امید قوی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، پیرحسین کولیوند امروز در بزرگترین مانور امداد ونجات و اسکان اضطراری 10 هزار نفری که در تبریز برگزار شد، ضمن خدا قوت برای حاضران در این مانور، اظهار کرد: هدف ما از تمرین، نشان دادن ظرفیت ها و توانمندی ها و اجرای برنامه ها برای آمادگی در زمان بحران است.

وی، خطاب به امدادگران و نجاتگران حاضر در این مانور، افزود: امروز شاهد توان شما عزیزان بودیم که با همکاری هم به نحو احسن یک تمرین بسیار جانانه و مناسب داشتید و علی رغم سردی هوا و شرایط بحران مانور به همراه دستگاه های اجرایی مختلف، با تمام توان حضور یافتید.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: امیدواریم که خداوند متعال، اجر و مزد زحمات شما امدادگران و نجاتگران عزیز را خواهد داد و مسیرهایی را باز خواهد کرد تا با این ظرفیت بتوانیم به کمک مردم مظلوم غزه برویم.

کولیوند گفت: اکنون بسیاری از کودکان، زنان، سالمندان و مظلومان در غزه مجروح شده اند، اما امکان امدادرسانی برایشان مهیا نیست.

  برگزاری مانور اسکان اضطراری در سطح گسترده نوعی سرمایه گذاری برای نجات جان انسان ها در آینده است آیت الله سید محمدعلی آل هاشم در حاشیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس جمعیت هلال احمر به مانور 10 هزار نفری امداد و نجات تبریز

واکنش رییس جمعیت هلال احمر به مانور 10 هزار نفری امداد و نجات تبریز