مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:502024-01-20اجتماعي

لایروبی و ساماندهی 190 کیلومتر از رودخانه های مازندران


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان که تاکنون 190 کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی و ساماندهی شد، گفت: براساس برنامه تا پایان سال آینده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، امسال قرعه سیل به نام مناطق مختلف استان درآمد اما یکی از مسائل مهم در این میان بحث ساماندهی و لایروبی رودخانه ها بود که هر مکانی کمتر به این مهم توجه شد خسارت ها بیشتر بود.

 اهمیت ساماندهی و لایروبی رودخانه های استان آن هم در کاهش خسارات ناشی از سیلاب غیرقابل انکار است و این موضوع در گذر زمان بیشتر جلوه گر شده است.

*قصه پرغصه سیلاب های تکراری   نکته مهم تداوم لایروبی و ساماندهی رودخانه ها است که نباید در گذر زمان به فراموشی سپرده شود.

*ضرورت ساماندهی و لایروبی رودخانه ها حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در همین زمینه در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه اهمیت ساماندهی و لایروبی رودخانه های بر کسی پوشیده نیست، گفت: انجام عملیات ساماندهی و لایروبی رودخانه های استان کماکان ادامه دارد.

*لایروبی 800 کیلومتر از رودخانه های مازندران مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف گذاری ما ساماندهی و لایروبی حدود 800 کیلومتر از رودخانه های استان طی مدت دو سال یعنی پایان سال 1403 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی و ساماندهی 190 کیلومتر از رودخانه های مازندران

لایروبی و ساماندهی 190 کیلومتر از رودخانه های مازندران