مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 19:352024-01-14ورزشي

لزوم تامین زمین برای پایگاه امداد و نجات لنگرود


رییس جمعیت هلال احمر لنگرود، با اشاره به مشکل زمین پایگاه امداد و نجات مستقر در کنارگذر لنگرود - لاهیجان، خاطرنشان کرد: زمین این پایگاه موقوفی بوده و هم اکنون در کانکس استقرار دارد که امیدواریم مشکل تامین زمین با کمک خیرین و مسئولان حل شود.

- ایسنا/گیلان رییس جمعیت هلال احمر لنگرود، با اشاره به مشکل زمین پایگاه امداد و نجات مستقر در کنارگذر لنگرود - لاهیجان، خاطرنشان کرد: زمین این پایگاه موقوفی بوده و هم اکنون در کانکس استقرار دارد که امیدواریم مشکل تامین زمین با کمک خیرین و مسئولان حل شود.

عامر محبی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود دارای سه تیم امداد و نجات است، اظهار کرد: یک تیم در پایگاه امداد و نجات تالش محله و یک تیم در پایگاه امداد و نجات چاف و چمخاله مستقر است و یک تیم واکنش سریع داریم.

وی با اشاره به آماده باش امدادگران جمعیت هلال احمر برای مقابله با بحران احتمالی برف و باران، افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در بیش از 100 مورد تصادفات محور لاهیجان - لنگرود و بالعکس حضور داشتند و اقدام به انتقال 75 مورد به بیمارستان و رسیدگی به 18 مورد به صورت سرپایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین زمین برای پایگاه امداد و نجات لنگرود

لزوم تامین زمین برای پایگاه امداد و نجات لنگرود