مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 16:452023-12-28سياسي

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سیرجان در پی ترور سردار موسوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سیرجان در پی ترور ناجوانمردانه سردار شهید سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم نمودند که متن بیانیه به شرح زیر است: - دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سیرجان در پی ترور ناجوانمردانه سردار شهید سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم نمودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سیرجان در پی ترور ناجوانمردانه سردار شهید سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم نمودند که متن بیانیه به شرح زیر است:بسم رب الشهدا و الصدیقینبار دیگر مردم ایران اسلامی عزادار یکی از جاماندگان قافله شهادت و از همرزمان سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و یار دیرین او سرتیپ سید رضی موسوی از فرماندهان ارشد سپاه قدس شدند.

رژیم منحوس صهیونیسیتی نشان داد که به حریم دیپلماسی کشور دیگری هم احترام قائل نیست و او که در قالب فعالیت مستشاری در سفارت ایران مسقر بود، را هدف حمله خود قرار داد.

ما دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سیرجان ترور سردار بزرگ اسلام، سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی را توسط این رژیم نژاد پرست محکوم نموده و تقاضای جواب دندان شکنی از سوی کشور عزیزمان ایران به این غاصبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سیرجان در پی ترور سردار موسوی

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سیرجان در پی ترور سردار موسوی