مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:252023-12-25ورزشي

کریم زاده: فقط دیشب خوشحالی کردیم/ استقلال خوزستان تیم دیگری می شود


مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که از امروز تمام فکر و ذهن ما شکست تیم هوادار است، گفت: مطمئناً استقلال خوزستان را در نیم فصل دوم تیم دیگری خواهید دید.

- ایسنا/خوزستان مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که از امروز تمام فکر و ذهن ما شکست تیم هوادار است، گفت: مطمئناً استقلال خوزستان را در نیم فصل دوم تیم دیگری خواهید دید.

متین کریم زاده پس از کسب اولین برد استقلال خوزستان در لیگ بیست و سوم، اظهارکرد: خیلی وقت بود که روی دور بدشانسی بودیم اما خوشبختانه روز گذشته شانس به ما رو کرد و توانستیم مس رفسنجان را شکست دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: البته استقلال خوزستان در خیلی از بازی ها خوب فوتبال بازی می کرد اما متأسفانه نتایج به سود ما رقم نمی خورد و خوشبختانه با بردی که مقابل مس به دست آوردیم، بدشانسی های ما به پایان رسید.

امیدوارم بردهای استقلال تداوم داشته باشد و در بازی هفته پایانی نیم فصل نخست بتوانیم تیم هوادار را هم شکست دهیم تا 13 هفته گذشته فراموش شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: ما فقط تا شب گذشته برای کسب این برد خوشحالی کردیم و از امروز تمام فکر و ذهن ما برد مقابل تیم هوادار است و مطمئناً استقلال خوزستان را در نیم فصل دوم تیم دیگری خواهید دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریم زاده: فقط دیشب خوشحالی کردیم/ استقلال خوزستان تیم دیگری می شود

کریم زاده: فقط دیشب خوشحالی کردیم/ استقلال خوزستان تیم دیگری می شود