مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 21:502024-01-04سياسي

پیام تسلیت آیت الله مظاهری برای حادثه تروریستی کرمان


آیت الله حسین مظاهری برای حادثه تروریستی در کرمان و شهادت جمعی از هموطنان، پیام تسلیت صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،  آیت الله حسین مظاهری،  پیام تسلیتی برای حادثه تروریستی کرمان صادر کرد.

متن پیام آیت الله مظاهری به شرح زیر است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ   حادثه تلخ و غمبار تروریستی در شهر کرمان که به شهادت جمع کثیری از هموطنان مؤمن و بی دفاع انجامید، موجب تأسف و تأثر فراوان است.

  دست پلید جنایت پیشگانی که این فاجعه شوم را با قساوت و رذالتِ هرچه تمام تر، رقم زده اند، به خون مطهر انسان های با ایمان و بی گناهی آلوده شد که برای گرامیداشت یاد و نام شهیدانِ راه حق و فضیلت و به یاد سردار شهید سلیمانی گردهم آمده بودند و بی شک، جزای این جنایتکاران سنگدل، قهر و غضب و انتقام الهی خواهد بود.

  امید است مسئولان مربوطه با سرعت و دقت، عاملان و آمران و مسببان این فاجعه بزرگ را شناسایی کرده و به سزای اعمال ننگینشان برسانند.

  به همه داغدیدگان در این مصیبت جانکاه و به عموم مردم بزرگوار و مقاوم کرمان تسلیت عرض می کنم و از خداوند سبحان برای آنان صبر و تسلّا و آرامش و اجرِ صابران، مسألت نموده و علوّ درجات شهیدان و جانباختگان عزیز این فاجعه دلخراش و نیز شفا و عافیت مجروحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت آیت الله مظاهری برای حادثه تروریستی کرمان

پیام تسلیت آیت الله مظاهری برای حادثه تروریستی کرمان