مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:202023-12-23ورزشي

بازار شایعات نقل و انتقالات والیبال داغ شد!


در شرایطی که نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر والیبال به اتمام نرسیده، بازار نقل و انتقالات به شدت داغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین بازی دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و پس از آن تیم ها زمان دارند تا برای تقویت خود با بازیکنان مدنظر قرارداد امضا کنند.

در همین راستا بازار شایعات بسیار داغ شده و هر دم از این باغ بری می رسد؛ برخی ها از بازگشت چند لژیونر به لیگ ایران خبر می دهند و برخی دیگر هم ستاره ها را در تیم های مختلف جابجا می کنند، اما نکته ای که وجود دارد این است که هنوز هیچ نقل و انتقال رسمی صورت نگرفته و فعلاً باید منتظر خاتمه نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر والیبال بود.

به هر حال در روزهای اخیر خبرهایی از گوشه و کنار به گوش می رسد مبنی بر اینکه محمد بربست، پشت خط زن حاضر در تیم هاتای ترکیه که این روزها به دلیل بحران مالی باشگاهش در شرایط خوبی به سر نمی برد، احتمال دارد به تیم شهرداری ارومیه بپیوندد یا اینکه یکی از لژیونرهای شاغل در ترکیه برای پیوستن به تیم شهرداری گنبد در نیم فصل دوم چراغ سبز نشان داده است.

حتی برخی رسانه ها مدعی شدند که احتمال دارد امیر غفور که این فصل در لیگ رومانی توپ می زند به لیگ ایران و تیم شهداب بازگردد، اما گویا این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار شایعات نقل و انتقالات والیبال داغ شد!

بازار شایعات نقل و انتقالات والیبال داغ شد!