مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:152023-12-31سياسي

مکتب سردار سلیمانی یک مکتب فراجغرافیایی است


سردار سلیمانی یک مکتب دارد و یادگار و تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) بوده و دارای جایگاه ویژه ای است، ممکن است جایگاه حاج قاسم برای یک ایرانی برای یک افغان یا عراقی و یا سوری متفاوت باشد اما مکتب این شهید بزرگوار یک مکتب فراجغرافیایی .

- ایسنا/قزوین یک فعال فرهنگی گفت: سردار سلیمانی یک مکتب دارد و یادگار و تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) بوده و دارای جایگاه ویژه ای است، ممکن است جایگاه حاج قاسم برای یک ایرانی برای یک افغان یا عراقی و یا سوری متفاوت باشد اما مکتب این شهید بزرگوار یک مکتب فراجغرافیایی و بر اساس فطرت انسان ها است.

حامد کبودوند در گفت وگو با ایسنا درخصوص مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: در فضای جهان اسلام از ابتدای شکل گیری دعوای حق و باطل شاهد کسانی بوده ایم که به نحوی تلاش کرده اند روی رشد جبهه حق و اعتلای آن اثر بگذارند و این چهره ها همواره مورد توجه آحاد جامعه بوده اند.

وی ادامه داد: کسانی که بی توجه به رشد و پیشرفت و سربلندی جامعه هستند قطعاً به این جایگاه دست پیدا نمی کنند و در خصوص سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی دقیقاً نکته این است، حاج قاسم همواره دغدغه اسلام و مردم را داشت و به همین علت هم در نظر مردم مورد احترام و ارزش قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سردار سلیمانی یک مکتب فراجغرافیایی است

مکتب سردار سلیمانی یک مکتب فراجغرافیایی است