مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:352023-12-22سياسي

یلدای خاص مسئولین در گلستان


مقامات و مدیران نهاد ریاست جمهوری دور از خانواده و در میان اقشار مختلف استان گلستان، شب یلدا را جشن گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه سفر رییس جمهور به استان گلستان، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی ، رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در خانه نگهداری کودکان بی سرپرست شهر گرگان حاضر شد و شب یلدای خود را با گپ وگفت صمیمی با کودکان بی سرپرست گذراند.

حجت الاسلام صالحی که مانند یک پدر در جمع کودکان بی سرپرست مشغول گفت وگو بود، به مسئولین همراه از نهاد ریاست جمهوری و سازمان بهزیستی کشور و نیز مدیران استانی گفت: این که شخص رییس جمهور مردم را خانواده خود می داند و یلدای خانوادگی را با مردم سپری می کند، ما نیز افتخار می دانیم که فرزندان بی سرپرست را مانند فرزندان خود در آغوش گرفته، شادی یلدا را با آن ها سپری می کنیم.

رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری که به نمایندگی از آیت الله رییسی در دیدار صمیمی با کودکان دارالایتام جواد الائمه گرگان حاضر شده بود، به آنها گفت: فرزندان من! حالا که مسئولین کشور از شخص رییس جمهور تا مدیران دولت و استان، تلاش می کنند تا موجبات آبادانی کشور را فراهم کنند، شما هم بدانید انتظار پدر معنوی ما یعنی امام زمان (عج) و رهبر عزیزمان از شما آینده سازان این است که با تلاش و آموختن علم، قله ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یلدای خاص مسئولین در گلستان

یلدای خاص مسئولین در گلستان